Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60a49n 14R66á78ž 9342459269177

Upřímnou soustrast!

0/0
24.10.2013 21:40
Foto

D53a63v59i18d 96O47n41d88r48e22j36k29o91v59i14č 3355367916481

Děkuji za názor, mám jiný :-)

0/0
25.10.2013 20:41

M31i46r11o20s27l95a40v 53P62e57t38r 1882590718881

Typické pro ČSSD je zvedat daně, hlavně úspěšným podnikatelům, kteří založí firmu a dají práci lidem. Tyto dotace pak přesouvají z jedné kapsy do druhé a říkají tomu solidarita. Pravice naopak daně snižuje, aby měl člověk víc peněz v peněžence. Proč mám ze svých daní platit někomu dotace na zateplení, proč mám ze svých daní platit někomu VŠ...

0/0
24.10.2013 9:32
Foto

D37a61v15i44d 50O19n68d36r80e11j78k74o10v45i78č 3395867846231

Daně nejsou jenom pouhé transfery od jednoho k druhému a od úspěšnému k neúspěšnému, jak se často pravice snaží prezentovat. Daně jsou i prostředky, které těm úspěšným umožní být ještě úspěšnější, případně být vůbec - nemusíte si za vlastní peníze udržovat svou vlastní soukromou policii, armádu ani soudy jako středověký šlechtic. Samozřejmě všechno se dá dělat lépe i hůře - to nepopírám.

0/0
25.10.2013 20:44

L79a15d42i46s63l77a53v 83S82o59k58o61l 7630394646979

Sněte dál...

0/0
24.10.2013 6:55
Foto

D97a89v85i81d 79O93n64d10r40e52j94k94o74v33i70č 3535747796661

Děkuji, ale s postupujícím věkem už se mi tak dobře nespí jako za mlada :-)

0/0
25.10.2013 20:44
Foto

V55l89a96d36i89m66í36r 18V77o29l47k48o 6190122467879

nejsem zaslepený pravičák, chápu lidi, co je jim méně vyhraněné konkurenční prostředí bližší...pravičák jsrm spíš proto, že při podnikání pro mě osobně levice nedává smysl....ale čssd z nadšení pro věc? to už je skoro diagnóza. Taky bych našel zloděje vpravo, ale na rozdíl od vás, já je volit nebudu ani se k nim nepřidám....politický názor mi totiš není víc než slušnost a elementární hodnoty;-)

0/0
23.10.2013 23:33
Foto

D52a14v14i28d 24O15n12d93r68e82j78k59o22v16i83č 3805967836731

Já se obávám, že to je hojně rozšířený omyl, že levice představuje boj zaměstnanců proti zaměstnavatelům. Jsme ve 21.století.....

0/0
25.10.2013 20:45

M10i70r98o29s55l70a26v 45P62e90t42r 1912570858791

Pokud jde o levici, dal bych přednost raději Zemanovcům či KSČM. ČSSD je skutečně asociální na rozdíl od KSČM, a silně populistická. Ještě za Zemana to byla solidní strana ,s vynikajícím programem, ted jsou ve vedení samí neschopní populisté, kteří ve skutečnosti kašlou na lidi.

0/0
23.10.2013 21:52
Foto

D65a48v55i65d 61O53n95d38r53e21j16k23o12v92i47č 3495647456121

Ta strana je tu 135 let. Lidé přicházejí a odcházejí, ale ty základní myšlenky jsou tu pořád.

0/0
25.10.2013 20:46

V74l87a33d58i42m12í78r 51H20r61u75b34ý 4917783564669

Je to vaše volba. Dost hloupá.

  PS: A kdy že jste nastoupil do armády?

0/0
23.10.2013 21:26
Foto

D37a25v45i39d 76O70n27d87r23e41j68k32o96v22i36č 3955897826971

Děkuji vám za názor, můj je odlišný. Do armády jsem vstoupil 1.9.1986.

0/0
25.10.2013 20:46
Foto

K56a17r15e53l 85B19o43h44á62č28e28k 1361667446654

:-)R^

0/−1
23.10.2013 19:41

M31i14r34o67s40l56a10v 20P26e72t78r 1802390828641

Nechápu vás, vše, co vám vadí, tak právě to všechno dělá ČSSD !!!

+4/0
23.10.2013 17:45
Foto

D85a51v93i31d 48O60n82d39r35e95j42k18o98v68i85č 3745347666751

To si nemyslím - jinak bych tam nevstupoval. Ale uznávám, že na to můžete mít jiný názor.

0/−1
23.10.2013 20:07

M17a11r38t59i35n 97K46a89v42k74a 4146781592792

Je to Vaše rozhodnutí, které respektuji. Nicméně, sám jsem příznivcem Konzervativní strany, protože nevěřím v pomoc státu. Aby stát někomu mohl pomoci, tak musí nejdříve někomu něco vzít. V důsledku na to doplácí nejchudší, kterými se ČSSD ohání. Jsem proto, aby fungovala solidarita v rámci rodiny. Aby lidé použili svoje peníze na to, na co sami chtějí, a ne na to, co stát rozhodne. Role státu by měla zůstat v tom, aby byla ochrana vnější a vnitřní bezpečnosti a bylo dodržováno právo a ústava. 

Co se týká ČSSD, tak tato strana spolu se stranou Socialistickou umožnila nástup komunistů k moci...dále....ČSSD je školkou pro další tři ideologie. Komunistickou, fašistickou a nacistickou. 

Všechny spojuje jedna věc. Vytvořit nového člověka, vytvořit určitý model společnosti, kde podnikání, sociální pomoc, vzdělání budou v rukou státu a nikoli v rukou lidí. 

Komunismus vyšel ze sociální demokracie, protože podle komunistů byla sociální demokracie málo revoluční. Italský fašismus vzešel ze sociální demokracie, kdy Mussolini jako člen sociální demokracie došel k názoru, že sociální demokracie je málo levicová. 

Hitler , jako zájemce o členství v sociální demokracii vyšel pro svůj nacismus z toho, že sociální demokracie je internacionální. 

Takže asi tak

+3/0
23.10.2013 17:22
Foto

D76a75v34i15d 27O82n82d91r78e38j35k31o57v40i34č 3505487216151

Já osobně nevidím v přerozdělování jen prostý transfer od někoho k někomu. Vidím za tím spíš vytváření prostředí, ve kterém ti, co do systému přispívají mohou využívat maximálně jeho výhod a nemusí si tak pro své soukromé i podnikatelské potřeby budovat vlastní silnice, vlastní školy, vlastní páteřní komunikační infrastrukturu a nemusí udržovat svou soukromou armádu proti vnějšímu nepříteli a soukromou policii proti nepříteli vnitřnímu (proti zločincům) a stejně tak se může při řešení svého sporu obrátit na nezávislý soud. tohle všechno by bez veřejných transferů nebylo možné.

0/0
23.10.2013 20:11

Z31d81e36n35e25k 95J84i57r28o17u34š56e45k 8620412324440

Bývalý voják z povolání. Ponechme stranou fakt, že každý stát armádu potřebuje a proto i dobré a statečné vojáky, podívejme se na to z druhé strany.

Vy jste vlastně žádné opravdové daně ze mzdy neplatil. Vám se zdaňovala mzda placená z daní jiných. O životě lidí, kteří práci ostatním znáte teorii. A to ještě možná pokřivenou.

Nebýt kapitalistů, kteří zaměstnávají několik dalších, kteří jím platí za práci (někdy opravdu blbě) a z těch mezd jdou daně, tak by nebylo na mnoho věcí.

Až mně dokáže některý čelný socialista, či vedoucí odborář, že dokáže úspěšně provozovat soukromou firmu (bez dotací) a dodrživat socialisty deklarované zásady, budu musen své názory změnit.

Do té doby platí, že nebezký ráj, socialismus a komunismus jsou pouze vzdušné zámky. Na to nejsou lidi.

+6/0
23.10.2013 16:53

Z80d56e51n83a 83K38o71č12í 6375778661226

R^R^R^!!

Buďte rád, že neznáte jak armáda hospodaří!!. Větší šlendrián snad není ani  u Policie ČR - to jsou panečku kabrńáci na úplatky a protislužbičky.

Každý, kdo má v armádě právo něco podepsat a schválit, tak bere - neznám jediného čistého vojáka s takovýmto oprávněním - jedno jestli na ministerstvu, nebo útvarech.!!!!

+1/0
23.10.2013 20:00
Foto

D49a92v63i98d 56O76n52d50r59e37j29k68o63v74i66č 3325917726891

Asi jsem byl bílou vránou. Nebo že by černou ovcí? :-)

0/−1
23.10.2013 20:18
Foto

D34a95v53i93d 96O37n31d92r20e33j97k47o38v71i18č 3355537346981

Podle mého soukromého názoru si odporujete v prvním a druhém odstavci Vašeho příspěvku. Nevím, zda jste tím chtěl říci, že moje osobně vykonávaná práce byla méně kvalitní než práce obdobného (srovnatelného) zaměstnance v soukromém sektoru - to si netroufám hodnotit, to by spíš byla otázka pro mé bývalé podřízené či nadřízené.

Osobně si myslím, že podnikatelé (jak Vy píšete - kapitalisté) jsou motorem rozvoje společnosti a stát by jim měl pro to vytvářet co nejlepší podmínky. Bohužel se nedomnívám, že by jim stát tyto podmínky vytvořil tím, že by rezignoval na všechny své funkce a tím od nich přestal odčerpávat prostředky (daně) na veřejné transfery. Podnikatelům by se asi nepodnikalo nejlépe v takovém Somálsku, kde žádný stát v podstatě neexistuje a tudíž soukromému sektoru nijak nepřekáží = neodírá je o daně.

0/0
23.10.2013 20:16

Z68d19e90n72a 16K60o87č86í 6195268161786

Možná je to tím, že největší část rozpočtu tam spolkne armáda ;-D!!

0/0
23.10.2013 21:26
Foto

D39a47v53i70d 68O55n95d35r77e63j66k29o51v22i97č 3575597386301

Nevím sice z jakého zdroje jste čerpala, ale největší část rozpočtu jde na sociální transfery (důchody a sociální dávky). Armádní rozpočet je oproti tomu přibližně dvacetkrát menší.

0/0
25.10.2013 20:48

M42i32r33o62s97l61a88v 91P15e19t28r 1142850408921

Pane Ondrejkovič, právě pravice vytváří co nejlepší podmínky k podnikání, levice dělá podnikatelům je překážky!!!Máte pravicové názory, nějak si pletete strany.

0/0
23.10.2013 21:42
Foto

D60a92v67i13d 62O38n27d56r44e11j88k48o59v17i12č 3375587876831

Já si vůbec nemyslím, že je svět tak černobílý, že by jen pravice vytvářela nejlepší podmínky pro podnikání a levice házela všem podnikatelům programově klacky pod nohy. Naopak se domnívám, že rezignace na klíčové funkce státu (typická je například privatizace moci soudní), kterou tu předváděla liberální pravice ohrožuje svobodné podnikání daleko více než snaha nepatrně zvyšovat přímé daně na úkor nepřímých.

0/0
25.10.2013 20:51

J82a55r75m48i91l80a 75Č49e86r17n72á 2766362369906

Blahopřeji ke vstupu. Je to tak, jak v článku píšete - jsme tady na světě skrze jiné lidi. Hodně lidí mluví "o nezávislosti a o svobodě", ale sami pořádně neví, co to je. Nezávislost neexistuje a svoboda je jen pocit, nikoliv stav. Chudobný člověk se může cítit svobodnější než bohatý. Velký majetek a peníze svazují a zavazují. Kvůli nim se lidé stávají horšími.  Ale nemít ani bydlení a pořádné jídlo, to už opačný extrém, kvůli němu se stávaly také nepěkné věci. Takže ve společnosti, kde jsou obrovské rozdíly mezi lidmi, není svobodný nikdo. Ti dole se rvou o každodenní chleba a ti nahoře o ještě větší majetek. Volit levici je správné, v této době obzvláště.

+3/−2
23.10.2013 16:23
Foto

J29a40n 54R95ů10ž13i85č86k32a 7732592115807

Jo, coming out není procházka růžovou zahradou - jak to přijali rodiče?;-D

+2/−1
23.10.2013 15:53
Foto

D89a77v60i39d 30O13n84d26r21e11j86k36o23v51i19č 3825677746621

Myslím, že dobří rodiče své dítě nepřestanou milovat ani kdyby vraždilo. A tohle je snad přeci jen o kousíček méně zavrženíhodné :-)

0/−1
23.10.2013 20:19

V57á40c76l57a40v 58R83o97u95d32e12n88s89k98ý 9852700361765

"Mým snem je existence silné levicové strany, která není populistická, je ochotna spolupracovat na rozumných návrzích napříč politickým spektrem (včetně pravice - zdůrazňuji), cesta k moci a její udržení pro ni není absolutně vším a není pro toto všechno připravena obětovat své ideje, voliče, inteligenci........."

Kéž by Vás bylo v ČSSD s takovýmito názory více! Tato země by potřebovala moderní levicovou stranu, které jde hlavně o tuto zemi a ne jen o to, jak by za každou cenu zadupala svého politického protivníka do země a sama se chopila moci.

Bohužel, obávám se, že s těmito názory brzy velice tvrdě narazíte.

+5/0
23.10.2013 15:31
Foto

D52a73v50i19d 78O27n53d27r82e57j92k12o29v56i20č 3115707146411

Díky - mluvíte mi z duše. Dále viz: http://www.youtube.com/watch?v=T67JYbDKURc

0/0
23.10.2013 15:32

J46i11ř54í 32K17i61n23d31l 2208867493527

Přerozdělování znamená, že stát si osobí právo mně vzít část peněz, které jsem si poctivě vydělal a stát rozhodne, komu je přidělí. Pokud si člověk zvykne na to, že mu stát poskytne peníze, stává se v důsledky toho nesvobodný. Takovou osobu pak už nenutí nic, aby se stala pro společnost potřebnou a bude dál stát s napřaženou rukou a říkat státe dej

+4/−1
23.10.2013 15:18
Foto

D24a41v39i93d 33O52n77d22r33e39j57k10o90v94i75č 3755917866281

Stát z těch peněz přeci jen nevyplácí dávky, ale především buduje infrastrukturu, financuje systém vzdělávání, zajišťuje bezpečnost pro všechny ty, kteří ty peníze vydělávají a kteří by jinak museli tu svou vlastní bezpečnost zajišťovat sami ze svých zdrojů.......

+1/−1
23.10.2013 15:31

J94i54ř33í 34K32i30n66d88l 2948577163657

AD : Ondrejkovič

Pokud stát z mých daní platí armádu, policii a další věci nutné pro chod státu tak je to v pořádku.  Pokud stát financuje nezaměstnané tak štědře, že se jim nevyplatí pracovat, tak to v pořádku není. Není v pořádku pokud platí porodné a financuje různé podivné organizace, pastelkovné, kotlíkovné, proč musí stoprocentně platit školné na vysokých školách, stravné v menze a tak dál. To v pořádku není.

+4/−1
23.10.2013 15:44
Foto

D77a40v42i60d 72O34n32d66r33e58j79k11o88v11i63č 3365407856311

V moha ohledech s Vámi naprosto souhlasím - třeba i mně vadí, že stát financuje nezaměstnané tak štědře, že se jim nevyplatí pracovat. To by se rozhodně mělo změnit.

+1/0
23.10.2013 20:20

M44i91r91o94s28l89a19v 19P37e44t57r 1302150668611

levice financuje nezaměstnané tak štědře, porávná pravice to chce omezit, opět pravicový názor!!!

0/0
23.10.2013 21:44
Foto

D27a66v39i31d 50O52n34d63r69e24j52k44o32v67i92č 3355137726221

To je myslím názor, který existuje napříč politickým spektrem, ale nemá jednoduché řešení. Snížit skokově podpory? Dostanete řadu lidí rázem do extrémní chudoby, ti přestanou utrácet, zvýší se kriminalita a to vše velmi negativně ovlivní všechny podnikatele. Zvýšit skokově minimální mzdu? Naroste nezaměstnanost, zvedne se inflace, znehodnotí se úspory......Žádné zázračné řešení neexistuje.

0/0
25.10.2013 20:54

M24i73r81o21s52l50a63v 96P87e19t13r 1532230498701

ČSSD z těch peněz podporuje i cikány, kteří nechtějí dělat, poslední jejich lsib je zvýšení porodnosti, takže cikání, snažte se dělat co nejvíc dětí. To je opravdu sociální, podporovat kriminální menšiny, kterým se nechce dělat?!? Vyhazují se stamiliony do EU, byrokracie. ČSSD pokaždé rozšiřují byrokracii, což musíme platit ze svých daní. ČSSD je oblíbená právě proto, že na všechno má peníze, ale že je to na dluh. .ČSSD je velmi asociální, byla proti nízké dani, dnes jsme každý mohl mít o pět tisíc vyšší pat. Zrušením nemocenských poplatků na to doplatí pacienti dlouhým čekání v ambulancích a na operace. Už na to doplácejí všichni pacienti, kteří jsou na oční operaci. Za čočku si jen připlatili deset tisíc. Ted, když ČSSD dala k Ústavnímu soudu zrušení nadstandardu, tak jej soud zrušil. Takže pacienti ted musí platit celou cenu, minimálně třicet tisíc. Je to opravdu sociální?!? Této populistické straně jde jen o hlasy, sám se někdo na squoshi prořekl- nás volí samý paka!!!

+2/0
23.10.2013 17:59
Foto

R44o33m14a88n 42K96o79z32e76l 4527826673514

Nemocenské poplatky prosadil ten, který se podřekl, že vlastní volební program je nesmyslný letáček, někoho takového soudný člověk nemůže obhajovat.

Za vlády ČSSD byly sebrány podpory absolventům, zavedeno existenční minimum a další dávky zpřísněny, tak určitě by teď nebudou dělat pravý opak.

+1/0
23.10.2013 18:15

Z25d11e41n83a 17K89o92č78í 6155248871676

Buďme objektivní.!!  ODS hospodaří a krade stejně špatně jako ČSSD. !!;-)

+1/0
23.10.2013 20:02
Foto

D53a63v24i59d 26O11n12d72r87e44j87k46o69v75i41č 3915957396381

Názor, že všechno je špatně, všichni kradou a vůbec mi NENÍ blízký. Ale to už jsem napsal.

0/0
23.10.2013 20:23
Foto

D83a98v48i95d 56O35n94d62r30e70j65k30o44v46i45č 3785817306161

Osobně jsem zastáncem zachování regulačních poplatků ve zdravotnictví v dosavadní výši - pouze s omezením poplatku za pobyt v nemocnici na maximálně 30 dnů. Ohledně nadstandardů již takový názor nemám - v zásadě s tím problém nemám, ale mělo by se to týkat spíš jen doprovodných služeb a ne kvality zdravotní péče jako takové.

+1/0
23.10.2013 20:22

M75i49r19o79s17l36a63v 70P17e74t97r 1952480768391

zachování regulačních poplatků, pět máte pravicový názor. Nadstandard se vůbec netýká základní ¨péče, např. mladý člověk dostane kvalitnější protézu, to je nadstandard. Aféry mají všechny strany, ale ČSSD má skutečně víc afér, protože podporuje dotace a ty podporují korupci. ČSSD podporuje regulace i dotace, proto je elektřina, potraviny atd. zbytečně drahé.

0/0
23.10.2013 21:48
Foto

D88a29v56i17d 88O63n62d79r41e17j67k98o51v11i90č 3925217846301

Tak proč tedy pravice tohle všechno se svými původně 118 hlasy ve Sněmovně šmahem za ty 3 a půl roku nezrušila?

0/0
25.10.2013 20:56
Foto

P89a28v14e91l 21M41a84c27h30a63č34e31k 5881892553

Držím vám palce, zcela vážně. Obávám se však, že brzy budete v této partaji ze své naivity vyléčen.

+3/−1
23.10.2013 14:50
Foto

D27a87v70i91d 65O52n95d17r12e22j17k84o62v79i24č 3625227746581

Děkuji a uvidíme! Řečeno slovy hlavního hrdiny Formanova Přeletu nad kukaččím hnízdem: "Aspoň jsem to zkusil!" :-)

0/0
23.10.2013 14:58
Foto

P57a34v95e17l 24M31a71c43h98a55č20e27k 5761522333

To máte pravdu.

Nemusím být všude - říkám já. ;-)

+2/−1
23.10.2013 15:09

L23u29b10o55š 42K34r81i26m91l 4847364780155

Vážený pane Ondrekoviči, Vaše důvody jsem si přečetl, ale nejvíce mne zaujal čtvrtý odstavec. V tomto odstavci píšete o tom, že pravice upřednostňuje práva zloděje před právy okradeného. V návaznosti Vám doporučuji prostudovat historii a zjistit, kdo začal jednat tímto způsobem. A opravdu to nebyla pravice. 

Bohužel jsem jinak ve Vašem blogu nenašel jediný důvod proč preferujete levici a naopak jsem našel několik důvodů proč by jste měl vstoupit do PRAVICOVÉ strany:-)

+8/−1
23.10.2013 14:35

L12u66b50o58š 72K41r65i59m19l 4727494300315

Omlouvám se za zkomolení jména, vynechává mi písmeno J

0/−1
23.10.2013 14:36
Foto

D52a49v96i83d 44O63n60d49r60e23j17k79o50v75i41č 3415217806451

Dobrý den, děkuji za názor. S tím zlodějem a okradeným jsem to rozhodně nemyslel tak úzce - bohužel "svoboda vůle stran" byla dlouhou dobu hlavním zaklínadlem pravicového vedení Ministerstva spravedlnosti a Ministerstva průmyslu a obchodu když jsem je burcoval už od roku 2008 s tím, že hrozí obrovský průser, pokud nezasáhnou. Psal jsem o tom tady: http://ondrejkovic.blog.idnes.cz/c/126473/Rozhodci-rizeni-je-nebezpecna-zbran-Zbrojni-pas-je-nutnosti.html a tady: http://ondrejkovic.blog.idnes.cz/c/179347/EXEKUCE-Zatahnete-za-zachrannou-brzdu.html

0/0
23.10.2013 15:02
Foto

D26a68v76i58d 96O46n85d21r92e24j49k78o79v34i89č 3835837416571

Za jeden z hlavních důvodů, proč se cítím spíše levicovým voličem je věta o nutnosti ochrany slabší strany - včetně té institucionální. Dalším je přístup ke společenské solidaritě - tu pravicové strany dle mého názoru považují za nutné zlo, zatímco já za esenciální podmínku existence moderní společnosti.

+1/0
23.10.2013 15:05



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.