Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZU

Úžasný článek, dokážete nějak převychovat tu zmanipulovanou verbež? Oni totiž mají v plánu nás všechny vyvraždit.....!

1 1
možnosti
Foto

A kterou verbež máte konkrétně na mysli? Mně přijdou všechny ty verbeže stejné :-)

2 3
možnosti
Foto

Karma, děkuji za utřídění myšlenek a názorů.

1 4
možnosti
Foto

Ano máte pravdu - 99,9% znásilnění mají na svědomí MUŽ;-)I a proto Chlapy v ČR nechceme!

0 4
možnosti
SM

Ty svatby v kostele si zmapujte.

0 0
možnosti
Foto

Sledujte diskusi - to už tu hodnou chvíli dělám. Zatím jsme probrali relevantní kánony 1059 a 1071 z Codex Iuris Canonici. Čím konkrétně přispějete Vy?

0 1
možnosti
Foto

Něco je čirá demagogie...stejně jako u druhé kritizované strany :) Nicméně myšlenku vzniku článku vcelku chápu...a něco i zaujalo :) R^

1 3
možnosti
Foto

Děkuji za alespoň trochu konstruktivní příspěvek! Samozřejmě, že jsem se snažil v některých ohledech o demonstraci demagogie (záměrně s ohledem na toho, proti komu je ten článek zaměřen), ale jinak si za tím, co jsem tam napsal vcelku stojím.

1 3
možnosti
BH

Podejte si s Polickým ruku...

Za jiný komentář to nestojí...

I když.., jsem docela rád, že jste jen bývalým vojákem z povolání, představa, že někdo jako vy brání naši zemi, je dost odpuzující...

6 0
možnosti
Foto

Vy máte "modrou" předpokládám.....

0 5
možnosti
EM

Píšete: "A kterých muslimských zemí je na světě více - těch, které mají ryze sekulární zákonodárství nebo těch, které do svého právního systému integrují právo šaría? Na to se raději Konvičky neptejte, protože jako docent by musel buď lhát nebo přiznat své manipulátorství, protože těch prvních je nejméně dvakrát víc."

Uvádíte i zdroj (http://en.wikipedia.org/wiki/Application_of_sharia_law_by_country), tak jsem si to přepočítala a vychází mi těch prvních o dost méně (jsou to ty zelené ;-)). Můžete mi uvést kontrétní součty, které vám vyšly?

JInak ještě k šaríi doporučuji tento odkaz: http://www.pewforum.org/2013/04/30/the-worlds-muslims-religion-politics-society-beliefs-about-sharia/

2 1
možnosti
Foto

V té anglické Wikipedii je třeba číst především sloupec "Notes", Barvičky nestačí. Záleží na konkrétním způsobu implementace toho kterého ustanovení práva šariíja. Ono pro srovnání - stricto sensu náš § 205 trestního zákoníku (krádež) také vychází z 8. přikázání (nepokradeš) nebo § 140 (vražda) ze 6. přikázání (nezabiješ).

0 2
možnosti
MS

Já tady zase nechci Ondrejkoviče. :-/

5 0
možnosti
JZ

A abyste neřekl, že jsem vás tam dole v diskusi s tím odstavcem o manželství odbyl a neřekl nic konkrétního, tak konkrétně:

Vaše slova: "...křesťana v křesťanském kostele oddají pouze s křesťankou..." - Ne, neoddají ho pouze s křesťankou.

Otázka je, jestli lžete, nebo neznáte. A co je smutnější.

2 0
možnosti
Foto

A proč to tu tedy nevysvětlíte podrobněji? Po mně to chcete a sám to neděláte......

0 2
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 35,00
  • Průměrná čtenost 4345x
Přemýšlivý zaměstnanec středního věku, kterého štve šlendrián v každé oblasti, ačkoli ví, že se jej jako každý jiný člověk na zeměkouli také občas (nerad) dopouští. Nemám rád populismus zneužívající nízkou úroveň znalostí. Zcela nesmiřitelný postoj mám vůči křivdě v jakékoli podobě a dále vůči osobám se zločinnými úmysly zneužívajícím svou momentální převahu nad jinými lidmi v kterékoli oblasti. Štve mne občasná nízká úroveň vymahatelnosti práva v našem státě i to, že tento stav prospívá a vyhovuje především osobám s nečistými úmysly, které se tím navíc neváhají chlubit.