Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Která neziskovka Vás živí? Hrůza, ale trochu Vás omlouvá, že jste "bývalý voják z povolání".

7 0
možnosti
Foto

Platí mne "vrazi z vólstrýtu" přece. Copak jste to nepoznal? Při Vašeich zkušenostech.....:-)

0 3
možnosti
LN

..noo..prošel jsem si diskuzi.....a na základě vašich arogantních reakcí..... potvrdilo se mi...že jsem s vámi už v počátku nesouhlasil právem...

11 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, že mne arogantní diskusní příspěvky vyprovokovaly k arogantním reakcím......Není to nic, na co bych byl hrdý.

0 2
možnosti
DH

D83a85v14i88d 22H96o67l63e62c

31. 5. 2015 15:52

zhruba před hodinou mi dorazilo video o chování muslimů v Evropě ale i jinde ve světě.O hromadném znásilňování nejen žen ale i malých dětí a mučení a zabíjení,to vše podloženo zprávami z novin takže to nejsou nějaké výmysly. Přitom hodně z nich má AIDS a úmyslně ho šíří.To že se jim vychází vstříc pokládají za naši slabost

12 1
možnosti
Foto

Jak to souvisí s tímto článkem?

1 6
možnosti
EP

Výrazem "fšecko" autor prokazuje hlubokou inteligenci.Kam se hrabou docenti.

4 1
možnosti
Foto

Ten výraz je tam záměrně takto napsán. Ale pozor, abyste si náhodou nezavařil svůj (jediný) mozkový závit, až budete přemýšlet proč :-)

2 7
možnosti
ZV

Z97u52z34a58n13a 15V42a40s31s

31. 5. 2015 15:37

Toto je nejaký vyšší level "sluníčkovství"? Zdesene som žasla nad mentálnymi konštrukciami autora! 8-o

5 2
možnosti
Foto

A něco konkrétního by tam nebylo?

1 3
možnosti
PZ

P22a26v29e96l 30Z47e87m33a15n

31. 5. 2015 15:33

dočetl jsem do půlky, dál jsem na ty demagogické polopravdy nějakého nedovzdělance neměl sílu, fuj RvRv

10 1
možnosti
Foto

To chápu - číst je namáhavé. V IVČRN to po vás nikdo chtít nebude, nebojte se. Tam jste správně :-)

1 6
možnosti
AH

;-D na čem jedete? Tohle by zdravý rozum při smyslech nevyplodil........

13 2
možnosti
Foto

Váš standard-žádný argument

3 9
možnosti
EM

Musím přiznat, že jste mne pobavil, pan Polický může jen závidět. Jen jsem v článku marně hledala ty "argumenty, kterými se alespoň v trochu vzdělanější společnosti nezesměšníme". ;-)

12 1
možnosti
Foto

Možná by bylo dobré pokračovat ve čtení toho článku i za prvním odstavcem... :-) Třeba byste se dočetla (a možná i pochopila), že tenhle článek se snaží rozbíjet argumenty (a především pseudoargumenty) jiných za pomoci faktů a popisu manipulativních technik. Čili mé vlastní argumenty byste tam hledala marně. třeba někdy v jiném článku.....

1 5
možnosti
Foto

J53i76ř37í 62K59o23b61z74a

31. 5. 2015 14:23

Musím řící, že tento článek je snůškou polopravd /zřejmě Vikipedie/ a asi PR nejbližší mešity. Do skutečné pravdy velmi daleko. Vážený pane,dovolím si doporučit Vám sežeňte si spolehlivé informace, přečtěte si šaríju a Korán, zajeďte si do Saudie nebo do Íránu a pak teprva pište.Rv

8 1
možnosti
Foto

Korán jsem četl (zjevně na rozdíl od Vás), šaríju jsem mohl číst těžko, protože jde o nepsaná pravidla (něco jako naše Desatero). Netvrdím, že jsem Koránu zcela porozuměl - je to řeč symbolů (četl jsem dvě vydání v češtině a v každém byly některé věci trochu jinak), ale s tím mají problém (a otevřeně to přiznávají) i islámští učenci, kteří se studiu Koránu věnují celý život. Nezbývá mi, než Vám závidět, že jste se už moudrý (a tedy s podrobnou znalostí Koránu i Šariíji) narodil :-)

3 2
možnosti
PK

už dlouho jsem nečetl něco tak zoufalýho jako tohle ... já jsem fakt nepoučitelnej - nejdýl po těch oddělenejch záchodech jsem to měl zapíchnout a neztrácet čas ... a vy, ondrejkovič, plejtváte časem taky ... kdybyste si místo psaní týhle hloupacatý agitky radši vypucoval kanady a přeleštil ešus tak jste udělal alespoň něco smysluplnýho ...

13 1
možnosti
Foto

Říká někdo, kdo je statečný maximálně tak s lahváčem u televize při fotbale, ale má zásadně modrou knížku, aby nemusel v případě potřeby proti komukoli (třeba i proti teroristům z tzv. "islámského státu") tuhle zemi skutečně bránit....

1 3
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 35,00
  • Průměrná čtenost 4345x
Přemýšlivý zaměstnanec středního věku, kterého štve šlendrián v každé oblasti, ačkoli ví, že se jej jako každý jiný člověk na zeměkouli také občas (nerad) dopouští. Nemám rád populismus zneužívající nízkou úroveň znalostí. Zcela nesmiřitelný postoj mám vůči křivdě v jakékoli podobě a dále vůči osobám se zločinnými úmysly zneužívajícím svou momentální převahu nad jinými lidmi v kterékoli oblasti. Štve mne občasná nízká úroveň vymahatelnosti práva v našem státě i to, že tento stav prospívá a vyhovuje především osobám s nečistými úmysly, které se tím navíc neváhají chlubit.