Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane kolego, zavírání úst odpůrcům vládní politiky jejich uvězněním nikdy nevyšlo z módy. V Egyptě se věznice po pádu islámské vlády utěšeně zaplanili, v USA se tomu pan Snowden vyhnul, o panu Assange se to nedá úplně říci a bývalý pan Manning je již roky za mřížemi. Ale nemusíme chodit do zahraničí, své poslední 2 články jsem věnoval snaze naší justice kriminalizovat označování našich vojáků v Afganistánu jako okupanty. Ale to je jen malá výhrada, stejně jsem vám dal karmu.

0 0
možnosti

Jsem velmi rád, že něco takového už se v armádě ČR nevyskytuje. Proti tomuhle je i Švejk génius, zlatý Polický.

0 1
možnosti
Foto

Ještě jsem zapomněl doplnit, že jedním ze znaků lůzy je také snaha urážet nositele odlišných názorů bez jakékoli argumentace...

0 1
možnosti

Dekuju za strizlivy pohled na vec. Pouze mi tam chybi uznani toho, ze s muslimskymi imigranty skutecne problemy jsou a navrh toho, jak to resit (pripadne jen uznani toho, ze takove reseni skutecne bude potreba), aniz bychom sklouzli prave do toho stavu rvouci luzy.

Z diskuze si nic nedelejte. Vetsina lidi trpi strachem a nechapou ze "ti na druhe strane" trpi uplne stejnym strachem. Vydeseny clovek je jako vydesene zvire, chnape kolem sebe.

1 5
možnosti
Foto

Děkuji Vám za osvěžující diskusní příspěvek! Tenhle můj článek primárně vůbec nesměřuje na problematiku uprchlíků - ani muslimských, ani jinověrců. K tomu postupně sumíruji podklady pro samostatný článek. Mým cílem bylo pokusit se rozbít (nebo alespoň narušit) zkratkovité myšlení vyplývající z nízké úrovně vzdělanosti a především označit ty, kteří se tento způsob zkratkovitého uvažování snaží zneužívat.

0 1
možnosti

Přečetla jsem diskuzi a Vaše příspěvky, je mi z Vás hodně smutno, tolik demagogie a hlouposti a motání faktů a historie jsem opravdu dlouho neviděla (Vy jste tady v jednom článku a diskuzi troufl i Radka Polického.......................). Nestojí mi za špetku času argumentovat, když vidím, jak reagujete na argumenty a odkazy ostatních diskutujících. A to nemluvím jenom o Vaší aroganci a útočném tónu.

Nicméně jsem vždycky ráda - po takovýchto diskuzích - že jsou tady lidé, vzdělaní lidé, moudří lidé, kterým osud téhle země není lhostejný.

A ještě jedna poznámka: nadpis 

...Konvičky v ČR nechceme! - za koho hovoříte??? Za koho si dovolujete prohlašovat, že tady někdo někoho nechce? Za mě rozhodně ne!!!!

pokud napíšete "Konvičku tady nechci", je to Váš názor a máte na něj naprosté právo, ale já se od Vašeho množného čísla co nejrazantněji distancuji. Takže pro příště, Davide, mě si do úst neberte, já svoje názory zvládnu prezentovat sama!!!

9 0
možnosti
Foto

Dovolím si odhadnout, že hovoří za ty, co odmítají demagogii a fanatismus. Vás si tedy zcela jistě do úst nebral.

2 5
možnosti

V42i98t 34S66t85a43n

31. 5. 2015 22:59

Další lhář na scéně? Jak je možné, že moje neteř se provdala v kostele, když je ateistka? Podotýkám, že to byl církevní sňatek...

O dalších výplodech choré fantazie ani nemluvím...Rv

6 0
možnosti
Foto

Možná by bylo dobré nejprve přečíst, že už jsme to ti vyřešili. A pokud je to to jediné, co mi v článku můžete vyčíst, pak děkuji za pochvalu - to nebyl ani argument ve prospěch mého tvrzení - tím byla ta předchozí věta - tedy že muslim si může vzít židovku i křesťanku.

0 6
možnosti
Foto

Zločinci v různých místech na světě odůvodňují své zločiny různě. Ovšem pořád jsou to zločinci.

0 4
možnosti

Jenom příklad Vaší demagogie: o něco níže diskutujete o znásilnění a správně tvrdíte, že i v islámu je trestné.

Kolik potřebuje žena svědků, aby prokázala, že byla znásilněna?!!

Co se stane ženě, která byla prokazatelně znásilněna, oznámí to, ale nesplňuje do puntíku literu islámského práva?!!

6 0
možnosti

Nejprve jsem Vám, p.Ondrejkoviči, chtěl odpovědět na všechny Vaše bláboly, polopravdy a lži. Do disk. příspěvku se to nevejde a za sólo článek mně nestojíte. Někde jste se zmínil, že jste četl Korán; nevěřím. Vy jste ho pouze listoval, protože kdybyste ho opravdu pozorně četl, najdete množství protichůdností a nebudete zcela laicky citovat: "Nevynucování víry". Co tahle řeknete na 3 / 17,19 "Náboženstvím JEDINÝM u Boha jest věru islám." a k tomu téze, že všichni se rodíme jako muslimové?!!

     K Vašemu doučování a k pokornému zapochybování o Vašem současném názoru postačí, když se zde na blogu začtete do článků těch, kteří zde o islámu pravidelně píší. A samozřejmě si přečíst Korán pečlivě verš po verši. Jsou i jiné knihy, jako třeba "Islám bez závoje" nebo "Velká kniha islámu" atd., atd.

     Vážím si všech, kteří (byť často pro peníze) dobře reprezentují ČR jako profesionální vojáci. Něco o tom vím (modrou jsem neměl) a o náročnosti služby mám slušné informace, ale "vojenský dril" by neměl zastínit alespoň určitou dávku selského rozumu v celkovém rozhledu. Při Vašem nálepkování druhých a Vaší argumentaci nabývám dojmu, že vedle jistě zvládnuté vojenské problematiky Vám na to ostatní moc místa nezbylo.

11 1
možnosti
Foto

Z kontextu lze vytrhnout cokoli a Konvička to dělá více než mistrně.

0 5
možnosti

Tady mate ten film. Muzete si precist a pote i videt, jake pralidi obhajujete. Muj nazor je at si ziji ve sve zemi, ale ne v nasi. Jinak vim, ze proti Islamskemu statu valci nejvic Iran. Sunnite proti Situm.

4 0
možnosti

Dole ten odkaz cislo 2. Jeden svet.cz Dobrou

0 0
možnosti

Pro informaci nejen autora:

Proč si jako muslimka nemohu vzít křesťana nebo žida?

Otázka:Proč se muslimka může vdát pouze za muslima, zatímco muslim se může oženit i s křesťankou nebo židovkou?Odpověď:Chvála Alláhu,Islám dbá na to, aby v rodině vládnul islám. Vzhledem k tomu, že v rodině by měl být dominantní muž, může být žena křesťanka nebo židovka, jelikož hlavní slovo má muslim, který rodinu vede k islámu. V opačném případě by ale byl křesťan ten dominantní a muslimka by nebyla schopná svůj islám prosadit, protože hlava rodiny vyznává jiné náboženství.

Viz. sunna.cz, rubrika rodina

4 0
možnosti
Foto

Ano, to je pravda - obráceně to podle práva šariíja nejde. Nezbývá tedy, než v takovýchto případech akceptovat světský sňatek, což v naprosté většině muslimských zemí není sebemenší problém.

0 3
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 35,00
  • Průměrná čtenost 4345x
Přemýšlivý zaměstnanec středního věku, kterého štve šlendrián v každé oblasti, ačkoli ví, že se jej jako každý jiný člověk na zeměkouli také občas (nerad) dopouští. Nemám rád populismus zneužívající nízkou úroveň znalostí. Zcela nesmiřitelný postoj mám vůči křivdě v jakékoli podobě a dále vůči osobám se zločinnými úmysly zneužívajícím svou momentální převahu nad jinými lidmi v kterékoli oblasti. Štve mne občasná nízká úroveň vymahatelnosti práva v našem státě i to, že tento stav prospívá a vyhovuje především osobám s nečistými úmysly, které se tím navíc neváhají chlubit.