Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

raks

28. 2. 2011 9:56
všimněte si paradoxu

Vaší rady. Mně radíte osmnáct let archivovat, na ministerstvech skartují doklady po třech letech (smouva s býv. ministrem Němcem o poskytování služeb).

To je nespíš bez komentáře. Velmi špatná sitace.Rv

0 0
možnosti
A

AAA2

28. 2. 2011 9:32
Od kdy se prosim pokuty za dopravni prestupky

registruji na poznavaci znacku?

Mozna bude pane autore lepsi, kdyz si vezmenete metr konopnyho a pujdete do lesa...

0 0
možnosti
PJ

Hellmoon

28. 2. 2011 9:31
člověče

to si mám doma postavit Archiv ?  ......... Chudáci ti co bydlej v garsonkách ;-D

Jinak karmaR^

0 0
možnosti
A

ajsek1

28. 2. 2011 9:28
velmi dobrý článek,

i já jsem přesvědčen, že ten systém se vymknul z kloubů a již nejde o to dlužníka oprávně zfendovat, ale dlužníka nějakou cestou vytvořit; já se tohoto sytému, otevřeně přiznávám, bojím, protože je mi co fendovat :-); za 18 let podnikání jsem nikdy, skutečně nikdy, nedlužil, exekučně jsem vymohl peníze 2x; znám to tedy osobně jen z té "dobré" strany; ale stačí si přečíst o "obchodních" postupech blogera M.Malého, který mi neustále zapleveluje email nevyžádanými zprávami z jeho "Registru dlužníků" a je jasné, jak dnes i normální člověk může býti rychle "dlužníkem";

0 0
možnosti
P9

pavel 99

28. 2. 2011 9:24
To se ale vůbec nebude líbit

zastáncům pohodlného života "exekutorů" a všem na tomto "byznysu" profitujícím.R^

0 0
možnosti
MV

marek.voksay,blogidnes

28. 2. 2011 9:17
velmi dobře napsáno pane kolego

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 35,00
  • Průměrná čtenost 4345x
Přemýšlivý zaměstnanec středního věku, kterého štve šlendrián v každé oblasti, ačkoli ví, že se jej jako každý jiný člověk na zeměkouli také občas (nerad) dopouští. Nemám rád populismus zneužívající nízkou úroveň znalostí. Zcela nesmiřitelný postoj mám vůči křivdě v jakékoli podobě a dále vůči osobám se zločinnými úmysly zneužívajícím svou momentální převahu nad jinými lidmi v kterékoli oblasti. Štve mne občasná nízká úroveň vymahatelnosti práva v našem státě i to, že tento stav prospívá a vyhovuje především osobám s nečistými úmysly, které se tím navíc neváhají chlubit.