Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marty518

17. 3. 2012 19:00
jo a ještě nezapomeňte na nějakou petici pro

nejlepšího ministra školství

0 0
možnosti

Marty518

17. 3. 2012 18:52
Tak kdyžtak používáte svůj mozek,

tak jak si vysvětlujete,že Bárta nabídne dorovnání platů poslancům roční půjčkou. A já se ptám, z čeho ji tedy potom mohli za rok splatit, když si tak "brutálně" snížili platy? Mám trochu obavu, že tady jsou spící úplně jiné mozky než odpůrců VV....

A to že pomohli s nějakým zákonem? I mafián někdy koná dobro, pokud to neohrozí jeho zájmy...

0 0
možnosti

pěnice

13. 3. 2012 21:32
NÁŠ TISK JE NESKUTEČNÝ HNŮJ,

jak řekl už kdysi Zeman. Od té doby je to jen horší. Stačí se podívat, kdo tisk vlastní a jste "doma". Jaký pán,..........

1 0
možnosti

Ghost Dog

13. 3. 2012 12:50
karma...

. ačkoliv jsem příznivec ouplně jiné strany, tak to vše vidím také jako špinavou hru s nepohodlnou menšinou, která překáží v odkloňování do stranických pokladen ...

2 0
možnosti

SID09

13. 3. 2012 21:42
Re: karma...

Já zase nejsem příznivec žádné strany, ale kupodivu mi ty veverky vadí úplně nejmíň. ;-)!!

0 0
možnosti

jafava

13. 3. 2012 10:19
Mluvíte mi z duše. Karma.

0 0
možnosti

Brambora Horká

13. 3. 2012 8:55
Výborně Davide!

R^R^R^A já  se bála pod svým článkem diskusi otevřít, že mě odpůrci sežerou zaživa. Jsem moc ráda, že počet lidí, kteří používají své vlastní mozky je přeci jen větší, než jsem se domnívala.

Světlana Glaserová

1 0
možnosti

pěnice

13. 3. 2012 21:24
Re: Výborně Davide!

Myslím, že autor to popsal naprosto přesně. Ti, co v diskuzích tak dehonestují VV, jsou dle mého názoru placení a nasazení diskutéři a jednak lidé, kteří čtou tak akorát Blesk nebo jiný bulvár a tištěné je pro ně písmo svaté. Jejich mozek spí hlubokým spánkem. Jo, Vaši petici jsem také podepsala, přestože jsem byla volič jiné strany. Ale osobně těžce nesu nespravedlnost a akorát si ničím své zdraví. Ale nemohu si pomoct.

1 0
možnosti

tucet

13. 3. 2012 7:56
Souhlas.

Je to ukázkový příklad (který v těchto dnech můžeme studovat v reálném čase) ovládnutí davu pomocí sdělovacích prostředků.

4 0
možnosti

ortles

13. 3. 2012 8:18
Re: Souhlas.

Přesně jste to vystihl.

1 0
možnosti

Deratizátor is back!

13. 3. 2012 7:27
Těžko se věří tomu, že faktický majitel Věcí Veřejných

je takový dobrák, že svým podřízeným ROZDÁVÁ jen tak z dobrého srdce takové vysoké částky.

2 0
možnosti

pěnice

13. 3. 2012 21:29
Re: Těžko se věří tomu, že faktický majitel Věcí Veřejných

Nemusíte tomu věřit, ale jednak to měly být půjčky a jednak jsou takoví, že lidem věří a nepředpokládá, že to jsou podrazácké zrůdy. Kdybych se měla vyjádřit ke Kočí,asi by mě vyloučili z diskuzí navždy. Škárkovi ta "upřímnost kouká z očí. Uražená ješitnost a závist .

1 0
možnosti

kuča

13. 3. 2012 7:20
Autore..........

:-).......vidím to stejně, ráno jsem o tom napsal dost dlouhý diskusní příspěvek. Jak jsem si potom přečetl na NP, stejně to vidí i právník Altner, který tam uveřejnil o tomto problému obsáhlý článek. Aneb: Věci se nezdají býti takovými, jakými se naoko jeví ! R^R^R^R^R^;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS